170.000 km-nél a szokásos dolgok olaj és szűrők cseréje megtörtént, a direk légszűrő ki lett takarítva.
Nem adtam fel a "pillangós" problémámat, hajottam a szelepházat továbbra is. Feladtam több helyen hirdetéseket is hátha valakinek porosodik egy otthon a polcon... Jelentkeztek páran de sajnos a frissített clio szelepház volt mindenkinek, azzal pedig az volt a baj, hogy elektromos gázzal van szerelve nem pedig mechanikus bowdenes... :( Nem akartam átalakítani a meglévő rendszert. (utólag már lehet jobban jártam volna ha az újabb szelepház kerül bele és átszereltetem elktromos gázosra)
Egyszer aztán írt egy srác aki mondta is, hogy neki is ez a típus van és angliából hozatta be magának de egyből kettő vett legyen neki tartalékba is, hát az volt a szerencsém, hogy hajlandó volt eladni nekem mondjuk nem túl olcsón, de nekem ekkor már nem számított mert nagyon régen kerestem már a megoldást a problémára! 40.000 ft-ért már meg is volt a bontott gyári szelepházam, potméterrel mindennel :D
Sajnos az örömöm nem tartott sokáig, mert hamarosan ismét jöttek a gondok de ezt majd a következő bejegyzésben részletesen leírom töviről hegyire :)
Sajnos az örömöm nem tartott sokáig, mert hamarosan ismét jöttek a gondok de ezt majd a következő bejegyzésben részletesen leírom töviről hegyire :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.