2013. augusztus 2., péntek

Amikor kihagy a szikra

Sajnos amióta elkészült az autó csak jönnek folyamatosan a problémák de nem adom fel ragaszkodom a makacs kis döghöz... Szóval egyik napon sajnos lemerült az akksi mert már eléggé gyengélkedik ami benne lapul. Mindegy gondoltam betoljuk és hajrá! Na igen de itt a betolást követően sajnos az egyik henger nem indult el. Másnap meg is látogattam a szerelőt, hogy lessen már rá a sárkányra, ugyan mi lehet a baj..

Sosem úszom meg könnyen az ilyen dolgokat, szétkapta a kocsit, bemérték a gyújtó trafót és a kábeleket sajnos mind kuka állapotban voltak mondjuk nem is csodálom mert ez még a gyári konstrukció volt, gyertyákat meg amúgy is kellett benne cserélnem!

Ezzel az akcióval sikerült megszabadulni némi pénz magtól ami pontosan 60.000 Ft-ot takar.
- Beru trafó
- Beru kábelek
- NGK gyertyák

Sajnos a pontos árakat nem tudom.
Vágülis a csere után szépen egyenletesen járt végre a kocsi az új gyertyák is jót tettek neki.

Végre felkerült a gyári kipufogó dob, a hangja ismét az igazi RS lett. Alattomos de akár üvölt is ha kell.

Gyertyák cseréjénél beiktattunk egy kis kompresszió mérést is ha már szét volt szedve a kicsike, erről bővebben a következő részben írok majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.