Mentem az autóért, próba kör aztán indulás.... A szerelő azt mondta még a végén, hogy ő nem igazán bízik a kocsiba, igazából még bármilyen hiba kijöhet rajta. Igazából jó lett volna az egészet teljesen szétszedni és átnézni alaposan...
Pórba kör.... Sajnos nem ment könnyedén...
Bejött a baj amit a szerelőm mondott, de ez már nem a vezérműszíj szakadásnak köszönhető...
Szóval egy kicsit meghajottam a verdát, majd egy erősebb motorfék után a motor elkezdett csattogni, elég komoly fémes hangok jöttek a motorból. Ha lassítottam az olajlámpa kigyulladt és le akart állni nem tudta tartani az alapjáratot.
Hát nem is kell mondanom hogy a próba kör vége ismét a szerelőmhöz vezetett!!! Amikor meghallotta elég keményen elkezdte csóválni a fejét és annyit nyögött ki gyorsan hogy ÁÁLLLÍÍTSD LE!!!
Szinte biztosra mondta hogy a hajtókar csapágy tört el valamelyik hengernél... Ekkor szinte lemondtam az autóról. Úgy éreztem hogy ennek a történetnek most lett vége!
Kikerült a SZÍVE!!!
Ezután kikerült a kocsiból a motor majd darabokra szedve megállapítottuk a diagnózist. Hengerfej hibátlan, henger falak sértetlenek, 3-as hengerben a hajtókar csapágy széttört, főtengely erősen roncsolódott... A főtengelyt és a hajtókarokat a BEJO motorműhelyben megnézték és sajnos arra az eredményre jutottak, hogy nem lenne érdemes foglalkozni ezzel mert nem lesz már olyan mint volt...
A szerelőm is azt javasolta hogy keressek bele valahogy egy másik motort amit az én új alkatrészeimmel kiegészítve beszerelnénk a kocsimba!
Ekkor belekezdtem a keserves keresésbe ami nem kevés ideig tartott, emailek százai és sok sok telefon hívás mind hiába, nagyon nehezen lett meg a MEGOLDÁS! Erről majd bővebben a következő részben mindent leírok, érdemes lesz a dátumokat figyelni...
A hajtókarok még jók lehetnek a későbbiekben, bár inkább azt kívánom ne kelljen felhasználni soha, legyen csak dísz otthon...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.