Szóval akkor kezdeném a legelején amikor átvehettem végre ezt a kis méregzsákot. 2008. január 3-án mentem az autóért sajnos elég havas tél volt akkor, de engem nem érdekelt csak már legyen az enyém. Teljesen más érzés volt vezetni mint egy hagyományos utcai autót, ennek a kis "dögnek" minden porcikájából érezni a sportosságot. Nem szeretnék csöpögős lenni de a föld fölött jártam az autómmal.
Az autó adatai:
- 2000-es évjárat
- motor 4 hengeres 2000 ccm 169 gyári lóerő
- km óra állása vásárláskor 145.652 km
- állapota nagyon szép újszerű kívül belül
Nem is ez a legfontosabb, hanem a hibák esetleges hiányosságok amit tapasztaltam. Mielőtt megvettem volna az autót a előző tulajjal bevittük egy márka szervízbe ahol 6000 Ft-ért mindent átnéztek rajta. Ezt vásárlás előtt mindenkinek javaslom és ha korrekt a tulaj akkor bele is megy. Szeritem ez nem pénz azért hogy legyen legalábbis egy kis sejtésed mit is veszel az öledbe... Akkor ezzel a hibalistával vettem meg az autót:
- bal hátsó ABS jeladó nem müködik
- pillangószelep potméter hiba (ezt írta ki a pc amikor rádugták)
- akkumulátor gyengélkedik
- kormányösszekötők lógnak egy kicsit
- fékek elöl hátul még kb 10-15 ezeret mennek el
- a bal hátulján volt egy újrafényezés elvileg parkolási sérülés miatt :D
Azt mondta a szervízben az ismerősöm, hogy nem járnék rosszul vele, nyugodtan vegyem meg. Én már ekkor is eléggé bele voltam zúgva az autóba lehet ha ennél durvább hibákat mondanak akkor is megvettem volna...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.